РУС УКР ENG






Главная Нормативные акты Нормотворчество Госкомпредпринимательства Наказ Держкомпідприємництва від 03.07.2009 №114 "Про затвердження Примірної форми анкети"

 

ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА

 

НАКАЗ

Від 03.07.09                                № 114

 

 

Про затвердження Примірної форми анкети

 

На виконання пункту 22 Основних вимог до порядку взаємодії адміністратора з місцевими дозвільними органами, суб’єктами господарювання та територіальним органом спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності щодо видачі документів дозвільного характеру, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 № 526 «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», та з метою забезпечення проведення регулярного опитування суб'єктів господарювання щодо якості обслуговування в дозвільному центрі, доступності інформації, дотримання дозвільними органами законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Затвердити Примірну форму анкети (додається), що має рекомендаційний характер.

2. Департаменту дозвільної системи (Андрєєв О.В.) забезпечити подання в установленому порядку цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Департаменту дозвільної системи (Андрєєв О.В.) спільно з Департаментом розвитку підприємництва (Награбовий О. О.) та Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення (Головатенко В. В.) після державної реєстрації в Мін’юсті України довести цей наказ до відома територіальних органів Держкомпідприємництва, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Держкомпідприємництва Яцишину Г. М.

 

 

Голова                                                                                 О.В. Кужель

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва

від 03.07.2009 № 114

 

 

АНКЕТА (скачати анкету)

опитування суб’єктів господарювання щодо якості обслуговування в дозвільному центрі, доступності інформації, дотримання дозвільними органами законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності тощо

(анонімний режим опитування)

 

Відповідно до Основних вимог до порядку взаємодії адміністратора з місцевими дозвільними органами, суб’єктами господарювання та територіальним органом спеціально уповноваженого органу з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності щодо видачі документів дозвільного характеру, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 № 526, _____________________ (міська рада, районна держадміністрація) проводить опитування суб’єктів господарювання щодо якості обслуговування в дозвільному центрі, доступності інформації та дотримання дозвільними органами законодавства про дозвільну систему.

Метою опитування є забезпечення ефективної роботи дозвільного центру. Зведені результати опитування будуть використані для напрацювання та впровадження заходів щодо вдосконалення діяльності дозвільного центру.

 

 

1. Зазначте види послуг, які Ви отримували в приміщенні ДЦ (зазначати всі можливі варіанти)

 

□ консультування

□ отримання бланків для заповнення

□ отримання допомоги при заповненні заяв

□ здача документів

□ отримання документів дозвільного характеру

□ інше (зазначити)__________________________________________________________

 

 

2. Який документ дозвільного характеру ви отриували в ДЦ?

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

 

 

3. Які джерела інформації щодо отримання документа дозвільного характеру Ви використовували ?

 

□ Веб сторінка в мережі Інтернет

□ Інформаційні стенди в приміщенні ДЦ

□ Інформаційні стенди дозвільних органів

□ ЗМІ

□ Інше (зазначити) ____________________________________________________________

 

 

4. Скільки разів Вам доводилося звертатися до ДЦ при отриманні дозвільного документу?

 

□ два рази, при здачі та отриманні пакету документів

□ три рази

□ чотири рази

□ більше

 

 

5. Чи доводилося звертатися в дозвільні органи поза ЄДЦ після звернення до ЄДЦ?

 

□ ТАК □ НІ   

 

 

6. Чи стикалися Ви з випадками порушення термінів підготовки та видачі документів дозвільного характеру в ДЦ?

 

□ ТАК □ НІ

 

 

7. Якщо «ТАК», то зазначте дозвільні органи, що їх припускались, та документи дозвільного характеру, що видавались, _________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

8. Оцініть доступність послуг Дозвільного центру за 5-ти бальною шкалою

  (1 – найнижчий бал, 5 – найвищий)

 

Показник

1

2

3

4

5

Доступність та зручність місця розташування ДЦ

 

 

 

 

 

Організація роботи по прийому відвідувачів (черги)

 

 

 

 

 

Просторість приміщення

 

 

 

 

 

Облаштованість приміщення для відвідувачів (столи, стільці)

 

 

 

 

 

Обсяг інформації про ДЦ, представлений в ДЦ

 

 

 

 

 

Наявність інформаційних вивісок про функціонування ДЦ при вході до будинку (приміщення)

 

 

 

 

 

Наявність вивісок про графік роботи

 

 

 

 

 

Наявність стендів з інформацією та бланками для відвідувачів

 

 

 

 

 

Актуальність інформації на стендах (відповідність існуючим процедурам)

 

 

 

 

 

Наявність книги відгуків/пропозицій

 

 

 

 

 

 

 

9. Чи задоволені Ви роботою ДЦ?

 

□ ТАК □ НІ               □ Важко сказати

 

 

10. Чи задоволені Ви роботою адміністратора?

 

□ ТАК □ НІ               □ Важко сказати

 

 

11. Чи є достатньою інформація на стендах ДЦ?

 

□ ТАК □ НІ

 

 

12. Чи влаштовує Вас графік роботи ДЦ?

 

□ ТАК □ НІ

 

 

13. Чи існують на Вашу думку, проблеми, що заважають ефективній роботі ДЦ?

 

□ ТАК □ НІ               □ Не помічав (-ла)

 

 

14. Що, на Вашу думку, заважає ефективному (своєчасному/в повному обсязі) здійсненню дозвільних процедур та/або заважає суб’єктам господарювання при отриманні документів дозвільного характеру? Оцініть за 5-ти бальною шкалою кожне твердження в порядку зростання (1 – найнижчий бал, 5 – найвищий)

 

Чинник

1

2

3

4

5

 Невиконання працівниками дозвільних органів вимог нормативно-правових актів, що стосуються здійснення дозвільних процедур

 

 

 

 

 

Необхідність неодноразових звернень в дозвільні органи для вирішення (прискорення вирішення) питання

 

 

 

 

 

Свідоме затягування дозвільних процедур дозвільними органами

 

 

 

 

 

Неможливість відстеження процесу проходження поданих документів

 

 

 

 

 

Інше

 

 

 

 

 

 

 

15. Зауваження до організації роботи ДЦ _______________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

 

 

16. На Вашу думку, на скільки поширена корупція в системі отримання документів дозвільного характеру через ДЦ?

 

□ Зовсім не поширена                      □ Радше не поширена

□ Радше поширена                          □ Не знаю/важко сказати

 

 

17. Ваші загальні коментарі щодо роботи дозвільного центру (за бажанням)

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

____________________________________________________________

 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО РЕСПОНДЕНТА

 

18. Правовий статус

 

□ юридична особа               □ фізична особа      

 

 

19. Вид діяльності

 

□ торгівля        □ будівництво         □ громадське харчування ресторанне господарство       

□ послуги        □ виробництво        □ інше _____________________________________

 

 

20. Кількість працівників

 

□ одноособово                      □ до 10 осіб                          □ від 11 до 50 осіб

□ від 51 до 100 осіб               □ більше 100 осіб

 

 

 

Директор департаменту дозвільної

системи                                                                                          О.В. Андрєєв



Контактные данные
Телефон: +38 (044)-229-15-99,… 
Факс    +38  (044)-272-30-75… 
Моб.тел.: +38 (067) 329 25 25
         +38 (093)-058-33-33…
e-mail:boris@yurist3000.com.ua ..  
Адрес:ул.Обсерваторная 8, офис 4

Статьи

28.03.2010 11:39:11

Особливості створення благодійних організацій

Правовою базою, що визначає умови та порядок проведення державної реєстрації благодійних організацій, є постанова Кабінету міністрів України від З0.03. 1998 р. №     382. Саме положення цього підзаконного нормативного акту надалі розглядатимуться нами більш детально.

Маючи намір створити благодійну організацію, перш за все треба визначитися, на якій саме території вона діятиме. Це має суттєве значення на етапі створення …..

Юрист Сервіс 

17.04.2012 16:06:23

Верховна Рада України прийняла новий Кримінально-процесуальний кодекс

13 квітня 2012 р., о 4:13 Верховна Рада України прийняла в другому читанні президентський проект Кримінального процесуального кодексу України.

Депутати парламентської більшості неодноразово відзначали, що новий Кримінальний процесуальний кодекс повністю змінює філософію ведення кримінального процесу в Україні.

18.04.2012 11:05:33

Правила адвокатської етики

Правила адвокатської етики 

Конституція України в статті 59 проголосила щонайважливішу соціальну функцію адвокатури — забезпечення права на захист від обвинувачення та надання правової допомоги при вирішенні справ у судах та інших державних органах.

RSS