РУС УКР ENG






Главная Лицензирование Разъяснения Спільним наказом Держпідприємництва та Мінфіну від 18.042006 №40/374 затверджено Ліцензійні умови провадження організації діяльності з проведення азартних ігор

 

Спільним наказом Держпідприємництва та Мінфіну від 18.042006 № 40/374 затверджено Ліцензійні умови провадження організації діяльності з проведення азартних ігор

Спільним наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва та Міністерством фінансів України від 18 квітня 2006 № 40/374 затверджено Ліцензійні умови провадження організації діяльності з проведення азартних ігор та Порядок контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження організації діяльності з проведення азартних ігор.

19 квітня спільний наказ подано на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

Дія наказу поширюватиметься на всіх юридичних та фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють або мають намір здійснювати на території України діяльність з організації та проведення азартних ігор.

 Зазначені Ліцензійні умови не поширюються на розіграші на безоплатній основі з рекламуванням (популяризацією) окремого товару, послуги, торгової марки, назви або напрямів діяльності суб’єктів господарювання, комерційної програми з видачею виграшів у грошовій або майновій формі; розіграші у вигляді конкурсів (ігор, вікторин), умови яких передбачають безоплатне набуття особою статусу її учасника та отримання учасником, який виявив кращі особисті знання виграшів у грошовій або майновій формі за особисту перемогу; розіграшів на безоплатній основі для розважальних, благодійних або пізнавальних цілей.

Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кваліфікаційні, технологічні та інші вимоги, обов'язкові при провадженні діяльності з проведення азартних ігор всіма суб'єктами господарювання незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності.

Відповідно до цих Ліцензійних умов суб'єкт господарювання повинен забезпечувати заборону участі у азартній грі особам віком до 18 років, зобов’язний здійснювати діяльність з проведення азартних ігор лише у відведених для цього приміщеннях (у тому числі стаціонарних малих архітектурних формах) або будівлях. Забороняється організовувати і проводити азартні ігри, зокрема, у приміщеннях закладів охорони здоров'я, навчальних закладах, органів державної влади та місцевого самоврядування, культових будівлях.

Суб’єкти грального бізнесу мають забезпечити можливість ознайомлення гравця або відвідувача з переліком азартних ігор, що пропонуються суб’єктом грального бізнесу, та правилами таких ігор, ліцензією на провадження організації діяльності з проведення азартних ігор (у філіях, відокремлених підрозділах суб’єкта грального бізнесу — копією ліцензії, в інших місцях розташування гральних автоматів – фотокопією ліцензії).

Забороняється організовувати і проводити азартні ігри, якщо правила проведення азартної гри не виключають можливості створення фізичної загрози для здоров’я людей, правила проведення азартної гри не виключають можливості загибелі чи каліцтва живих істот у такій грі, а також, якщо в якості призу (виграшу) пропонуються алкогольні напої, тютюнові вироби чи речові виграші, володіння якими передбачає одержання спеціальних дозволів або продаж яких передбачає отримання відповідних ліцензій.

Порядок контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження організації діяльності з проведення азартних ігор встановлює вимоги щодо організації та проведення перевірок, порядку оформлення результатів перевірки, рішень про анулювання ліцензії, оскарження рішень про анулювання ліцензії, а також права та обов'язки комісії з перевірки ліцензіата.

Планові перевірки додержання ліцензіатами Ліцензійних умов проводяться Міністерством фінансів із залученням, у разі необхідності, фінансових управлінь місцевих державних адміністрацій, Держпідприємництвом і його територіальними органами Держпідприємництва — не частіше ніж один раз на рік згідно з річними планом-графіком перевірок, який затверджується наказом органу контролю. План перевірок органу ліцензування погоджується Держпідприємництвом.

Позапланові перевірки проводяться на підставі надходження до вказаних органів заяви (повідомлення) у письмовій формі про порушення ліцензіатом Ліцензійних умов або з метою перевірки виконання розпоряджень про усунення порушень Ліцензійних умов.

Порядком обмежується термін проведення перевірки — не більше 5 робочих днів. Разом з тим, за рішенням керівника відповідного органу контролю, у разі великого обсягу робіт, термін може бути подовжено до 10 робочих днів.

Введення в дію зазначених нормативно-правових актів сприятиме прозорості та стабільності ринку азартних ігор в Україні, забезпечить єдині підходи до ліцензування організації діяльності з проведення азартних ігор, єдиний для всіх суб'єктів господарювання порядок проведення азартних ігор на території України, дозволить мінімізувати можливості ліцензіата вчиняти неправомірні дії під час проведення азартних ігор.



Контактные данные
Телефон: +38 (044)-229-15-99,… 
Факс    +38  (044)-272-30-75… 
Моб.тел.: +38 (067) 329 25 25
         +38 (093)-058-33-33…
e-mail:boris@yurist3000.com.ua ..  
Адрес:ул.Обсерваторная 8, офис 4

Статьи

28.03.2010 11:39:11

Особливості створення благодійних організацій

Правовою базою, що визначає умови та порядок проведення державної реєстрації благодійних організацій, є постанова Кабінету міністрів України від З0.03. 1998 р. №     382. Саме положення цього підзаконного нормативного акту надалі розглядатимуться нами більш детально.

Маючи намір створити благодійну організацію, перш за все треба визначитися, на якій саме території вона діятиме. Це має суттєве значення на етапі створення …..

Юрист Сервіс 

17.04.2012 16:06:23

Верховна Рада України прийняла новий Кримінально-процесуальний кодекс

13 квітня 2012 р., о 4:13 Верховна Рада України прийняла в другому читанні президентський проект Кримінального процесуального кодексу України.

Депутати парламентської більшості неодноразово відзначали, що новий Кримінальний процесуальний кодекс повністю змінює філософію ведення кримінального процесу в Україні.

18.04.2012 11:05:33

Правила адвокатської етики

Правила адвокатської етики 

Конституція України в статті 59 проголосила щонайважливішу соціальну функцію адвокатури — забезпечення права на захист від обвинувачення та надання правової допомоги при вирішенні справ у судах та інших державних органах.

RSS