Главная
→
Реєстрація підприємств
→
Зміни до Статуту
Реєстрація змін до установчих документів юридичної особи
Наша компанія готова надати послуги з реєстрації змін до установчих документів юридичної особи в місті Києві.
Базові строки: 3-5 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).
Базова ціна послуги: 1 500 грн.
У вартість входить:
- нотаріальні витрати;
- оплата держмита;
- підготовка пакету необхідних документів;
- реєстрація змін у реєстратора;
- реєстрація змін в податковій інспекції;
- отримання нової довідки з ЄДРПОУ.
Ви платите лише одну суму (базову ціну послуги) і більше не несете додаткових витрат.
Для початку роботи необхідно надати такі документи:
- оригінал свідоцтва про державну реєстрацію;
- оригінал довідки про внесення до ЄДРПОУ;
- оригінал статуту та установчого договору (за наявності, зі всіма змінами);
- оригінал довідки про взяття на облік платника податку — 4-ОПП;
- оригінал протоколу (рішення) про обрання керівника;
- копії свідоцтва про державну реєстрацію та протоколу (рішення) про обрання керівника кожного з учасників — юридичних осіб;
- копії паспорту та ідентифікаційного коду кожного з учасників — фізичних осіб і посадових осіб (директора, головного бухгалтера);
- в разі зміни складу учасників надається або нотаріальна копія рішення про вихід юридичної особи із складу засновників (учасників), або нотаріально посвідчена копія заяви фізичної особи про вихід зі складу засновників (учасників), або нотаріально посвідчений документ про передання права засновника (учасника) іншій особі, або рішення уповноваженого органу юридичної особи про примусове виключення засновника (учасника) зі складу засновників (учасників) юридичної особи.
а також іншу необхідну інформацію (визначається окремо для кожного клієнта).
Скориставшись нашими послугами одного разу, Ви отримуєте знижку від 10% на всі наші послуги при зверненні до нас вдруге.
Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.
|
З Прайс-листом Ви можете ознайомитись тут
|
|